PIAGAM

Bahawa kami warga SKSA berjanji memberikan perkhidmatan terbaik kepada pelanggan kami seperti berikut  :



Murid :

·          Mendapat ilmu pengetahuan yang berkualiti dalam semua bidang              
·          Kurikulum dan  ko-kurikulum
·         Menerima P&P mengikut masa yang diperuntukan.                                                    
·         Mendapat kasih sayang, kebajikan dan layanan yang adil.                                          
·         Belajar dalam jaminan keadaan yang selamat.                                                            
·         Mendapat hak dan peluang pembelajaran yang saksama.
Staff      
·        setiap sekolah menerima latihan dalam mempertingkatkan ilmu sekurang kurangnya  

   Waris      
  • Memberi layanan dari khidmat kaunter yang cepat dan mesra.                          
  • Setiap aduan akan disiasat dalam tempoh 2 hari.                                               
  • setiap cadangan akan diberi maklum balas dalam tempoh 5 hari.                            
  • Di layan dengan adil dan saksama

  • Kementerian pelajaran
         - Memastikan setiap arahan dan surat PPD, JPN dan kementerian diambil tindakan selewat-     lewatnya 3 hari selepas surat atau arahan diterima




No comments:

Post a Comment